2008. július 14., hétfő

Szöveges vagy képes hirdetéseket jelenít meg a programban résztvevő weboldalakon. Általában átkattintás alapján fizet a rendszer a webhely tulajdonosának ([Pay-per-click alapú hirdetés]?), de az esetek kisebb hányadában előfordulhat, hogy a hirdetések megjelenésének száma alapján kerülnek elszámolásra (ha a hirdető fél ilyen Pay-per-impression alapú hirdetést szeretne). A megjelenő hirdetések weblapról-weblapra változhatnak. Több tényezőtől függ, hogy éppen milyen hirdetés jelenik meg: leginkább az oldal tartalmától, az oldalon található Kulcsszavaktól, de egyebek mellett befolyásolja az oldal nyelve és a látogató földrajzi helye is. A hirdetési rendszer népszerűségét tehát egyrészt annak köszönheti, hogy a témához illeszkedő hirdetések akár hozzáadott értéket is jelenthetnek a látogatók számára, másrészt pedig annak, hogy – kiváltképp a pusztán szöveges hirdetések – kevésbé zavaró hirdetési formát jelentenek, ráadásul megjelenésük az weblap dizájnjához illeszthető. A rövid szöveges hirdetéseket kijelző egységek mellett speciális Link egységek is megjeleníthetőek.

Nincsenek megjegyzések: